Friday, August 10, 2007

NU

Nu merge in spatele meu pentru ca s-ar putea sa nu te duc in directia buna.
Nu merge in fata mea pentru ca s-ar putea sa nu te urmez.
Nu merge nici pe langa mine. Deci, lasa-ma in pula mea in pace.

O calatorie de 1000 de km incepe cu o pana si o curea rupta la alternator.

Cel mai intuneric este intotdeauna inaintea diminetii deci, daca vrei sa furi ziarul vecinului, acela ar fi cel mai bun moment.

Tine minte ca esti unic, la fel ca toata lumea.

Nu testa niciodata adancimea apei cu ambele picioare.

Daca tu crezi ca nimanui nu-i pasa ca traiesti, incearca sa nu platesti vreo 3 rate la masina.

Daca la inceput nu reusesti, inseamna ca skydiving`ul nu e pentru tine.

In unele zile esti gandacul, in alte zile esti parbrizul.

Toti par interesanti pana ii cunosti.

Cea mai rapida metoda de a-ti dubla banii este sa ii rupi in doua si sa-i bagi in buzunar.

O gura inchisa nu primeste mancare.

De experienta nu faci rost decat atunci dupa ce ai avut nevoie de ea.

Niciodata sa nu ratezi sansa de a-ti tina gura inchisa.

Daca crezi ca esti grasa/gras, probabil ca esti.

Daca citesti toate astea, insamna ca ai internet.

6 comments:

blackmetal said...

cred că în dicţionar, la definiţia pesimistului, ar trebui să pună poza ta cu link la acest articol. :)

am tigari said...

buna idee, Reclama :))

Anonymous said...

mai trebuia adaugat ca adevaratele bucurii ale vietii ni se arata abia dupa ce le pierdem

Anonymous said...

"if u THINK you are stupid, than u probably are." :)

Makü said...

nu vreau decat sa adaug la "Daca la inceput nu reusesti..." o vorba care umbla pe la noi: If at first you don't succed, blame your parents.

Anonymous said...

DA!
Mi-ai fost alaturi cand am cazut de la etajul 1 si mi-am fracturat picioarele.
Mi-ai fost alaturi cand mi-au furat masina cu 30000 euroi in torpedou.
Mi-ai fost alaturi cand mi-a murit cel mai bun prieten din copilarie.
Pleaca in p**a mea de aici ca imi porti ghinion!