Wednesday, August 15, 2007

Acest post este valabil pentru fiecare ochi care patrunde in acest blog de cacat

Intr-o zi, o mama trecea pe langa camera fiicei sale, cand, se opreste in loc fiind uimita de faptul ca patul acesteia era facut, si totul aranjat. Privirea-i cade pe birou, la o scrisoare. Pe ea scria, "Draga mama".
Cu un sentiment de nesiguranta, ia scrisoarea si incepe sa citeasca cu mainile tremurande.

"Draga Mama,

Iti scriu cu multa tristete si regret. A trebuit sa fug cu noul meu iubit pentru a evita o cearta de proportii cu tine si cu tata. Am descoperit pasiunea cu Ahmud, si este atat de cuminte, cu toate pierce`urile, tatuajele barba si hainele de piele ale lui. Dar sa stii ca nu e doar pasiune draga mama. Sunt insarcinata si Ahmud imi spune ca vom fi foarte fericiti. El are deja o rulota si avem lemne destule pentru toata iarna.

Vrea sa avem multi copii, si vom avea. Ahmud m-a invatat ca marijuana nu este daunatoare si vom creste si noi pentru a face bani si a consuma ocazional. Chiar este indicata in scopuri terapeutice. Intre timp, ne vom ruga, si vreau sa va rugati si voi ca oamenii de stiinta sa gaseasca leacul la SIDA, si sa il tratam pe Ahmud. Sa nu iti faci griji mama, am 16 ani acum si pot sa am grija de mine. Intr-o buna zi ai sa iti cunosti nepotii.

Fiica ta, Ramona.



PS: Nu fa infarct. Nimic din ce am scris nu este adevarat. Sunt la vecinul de sus. Vroiam doar sa iti amintesc ca exista lucruri mai rele in viata decat carnetul meu de note pe care il gasesti in primul sertar. Te iubesc. Suna-ma cand e ok sa vin acasa.

37 comments:

blackmetal said...

deep...
hmmm... nu ştiu dacă să-i dau ei dreptate sau mamei.
ei nu-i pot da, pentru că, oricât de insignifiant ar părea acel carnet de note, nu e... poate fi viaţa ei viitoare. poate însemna diferenţa între un birou cu aer condişionat şi un salariu foarte bun, haine şi casă la un nivel măcar acceptabil, poate chiar şi maşină, dar, în primul rând respect de sine, pentru ceea ce a realizat, şi o viaţă de femeie de serviciu sau chelneriţă, chinuită, cu lipsuri, într-un anturaj nu prea select, poate lângă un om sub nivelul ei, dar care îi completează lipsurile financiare etc.
pe mamă n-o pot acuza de nimic. părinţii nu trebuie judecaţi decât după rezultatele copiilor.
oricum, ca idee de bază, faptul că nu ai luat-o pe o cale groaznică în viaţă, că nu eşti ultima tâmpită, bolnavă de sida şi cu un plod în pântece, că nu te droghezi şi nu dormi prin rulote nu înseamnă întotdeauna că e bine.
se cheamă plafonare. când zici "las' că e bine şi aşa, măcar nu sunt un nimic".

am tigari said...

dar asta este o mama care isi leaga fiica de calorifer si o bate cu alt calorifer daca ia note mici :)

Anonymous said...

vreo aluzie la cineva inca in viata?

am tigari said...

and the prize goes to sarcasticdog

Anonymous said...

cheers mate! cateodata trebuie citit printre randuri.

Anonymous said...

nu gasesti ca-i mai potrivit sa dai nume? spit it out, c'monn!

am tigari said...

nu, chiar deloc nu gasesc potrivit sa dau nume :)

Anonymous said...

don't be chicken.ce-ai de pierdut?

am tigari said...

nu mai incerca.

Anonymous said...

acum pe bune,ce te opreste?

am tigari said...

in coltul din stanga sus, este un zambaret galben. apasa pe el si vorbim in diresc, nu imi mai manjesc blogul cu commenturi aiurea.

Anonymous said...

vezi tu,nu ideea de a-mi spune mie in direct conteaza,ci provocarea de a face un adevar public.daca as avea blog as posta acolo 'the naked truth'

am tigari said...

eu nu raspund la provocari. ma fut in ele provocari. si tu, nici nu stiu ce incerci sa faci, pe langa faptul ca imi futi creierii. blogul meu este cum il vreau eu, nu cum il vrei tu sau x sau y. si daca eu nu vreau sa dau verde in fata, nu dau.

Anonymous said...

nu te enerva.incerc doar sa aflu mai multe.dar te cred...dupa ce te-ai fript cu ciorba sufli si-n iaurt(un proverb romanesc de cacat)

am tigari said...

tu esti fata nu-i asa? :)

Anonymous said...

bwahahaha....hai sa lamurim treaba.eu sunt un baiat.in toata blogosfera asta a vostra nu cunosc personal decat un singur om.unul singur.si nu scriu decat pe trei bloguri.al lui,al dianei si al tau.si tu si ea ma confundati cu nu stiu cine,de la Jimmy Hoffa la Sasquatch.

am tigari said...

=))
exagerezi putin cu Sasquatch.

Anonymous said...

initial am vrut sa spun 'Chupacabra' dar m-am gandit ca suna prea feminin.
in fine,revenind la subiect,cum ai avut 'cojones' s-o dai in vileag pe Natasha ce te opreste sa spui mai in detaliu povestea de mai sus?

am tigari said...

tot nu te dai batut. nu te mai iau cu explicatii. spun un "nu" definitiv si atat. somn acum

Anonymous said...

voi reveni pe acest blog.pare mai aproape de real life.see ya

am tigari said...

o ultima intrebare. cum e prin Roma?

Anonymous said...

say again?ti-am spus ca ma confunzi.de unde vrei sa stiu.

Anonymous said...

haide man,spui toata povestea ori ba? ce ai de pierdut?

am tigari said...

incep sa imi pierd rabdarea cu tine

Anonymous said...

hahaha...esti tare!
presupun ca daca-ti pierzi rabdarea te enervezi,daca te enervezi poate am sanse sa spui ce-ai pe suflet.imagineaza-ti ca esti la 'Surprize Surprize' si faci o surpriza (neplacuta) cuiva.do it,hombre.

am tigari said...

daca imi pierd rabdarea ma enervez. daca ma enervez dezactivez commenturile ;)

Anonymous said...

asta se poate.dar atunci devine un monolog.nu cred ca vrea cineva asta.eu recunosc, nu vreau.

blackmetal said...

dacă o bate cu aloriferul nu e mamă.
eu mă refer la oameni normali. cazurile patologice trebuie tratate pe cale medicală.
sper că m-am făcut înţeles.

Anonymous said...

prin definitie mamelele sunt ciudate.sorry...mamele.

Anonymous said...

hai ne spui odata! daca nu, macar da-ne un indiciu.are legatura cu natasha?eu zic ca da.tu ce zici?

Anonymous said...

well well well.hello there.am revenit,sper ca mi-ai dus dorul.esti gata pentru momentul adevarului?

namtigari said...

commenturile pe acest blog se inchid. sanatate maxima.

Bridge said...

http://www.battleofsongs.com/ asculta-mi si voteaza-mi piesa "Mi-e dor de el" in finala concursului.

Sorry de offline!

Anonymous said...

veche duma... am citit-o in varianta engleza cu foarte mult timp in urma.. oricum, bravo caci ai demarat o discutie de la o premiza falsa ptr a ajunge la o concluzie care loveste destul de adanc in anumite probleme familiale cu care, unii, probabil, se confrunta.

ps.: mie mi-i s-a parut mega-amuzanta toata chestia, lol. daca eram eu in locul mamei, cred ca ma pisham pe mine de ras, probabil i faceam o farsa inapoi... o sunam si-i spuneam ca, defapt, eu eram doar o mama surogat care a ramas fara plata asa ca am tinut copilul, asa a venit ea pe lume >:)

am tigari said...

sau la sfarsit putea sa vina tatal si sa ii ucida pe amandoi dupa ce ii forteaza sa intretina relatii sexuale in timp ce el se masturbeaza si-si pune cainele sa-l linga in fund.

sau....nu /:)

Anonymous said...

Lol, dezaxanaxatu n-are copii, frati/surori, e sociopat sau si-a luat-o cind era mic, auzi mama surogat

Em said...

Genial.